Viata.

        

       Am realizat, in ultimul timp, ca viata este ceva exceptional. Ea nu poate fi definita printr-un singur cuvant, iar fiecare persoana o vede printr-o prisma diferita. Uneori ne pune in fata unor situatii nemaintalnite, care nu par reale, alteori simtim ca ne aduce lumea la picioare. 

      Am descoperit cu adevarat ce presupune viata, in ultimul an, incepand din clasa a opta. Atunci am simtit primul meu stres adevarat, prima trezire la realitate, care a inceput prin urmatoarea intamplare;

      Era o zi normala si simpla de scoala, in care urma o noua simulare la matematica, pentru examenul ce urma. Aveam mari emotii pentru ea, mai ales pentru ca nu ma prea pregatisem. Subiectul imi era in fata si nu stiam multe dintre exercitii. Creierul meu parca ma facea sa ma simt atat de rau si de jenata pentru situatia in care eram. Atunci am realizat, cu adevarat, care era scopul meu pentru a merge mai departe in viata si pentru a ajunge unde imi doresc: sa ma pun cu picoarele pe pamant si sa invat. Si asa am si facut. Incepusem sa ma organizez din ce in ce mai bine pe zi ce trecea, iar pana in ziua examenului eram stapana pe mine si singura mea emotie a fost neatentia pe care o puteam dobandi in timpul redactarii. Planul meu a fost un succes. Trezirea la realitate a fost cea mai buna decizie luata pana in acest moment si ma simt mandra ca am ajuns unde mi-am dorit.

       Recomand tuturor sa isi urmeze drumul in viata si sa faca tot posibilul ca dorintele lor sa nu fie doar ganduri, ci sa devina realitate. 



https://www.youtube.com/watch?v=cvCFRGn7EEQ

    

 

Comentarii

Trimiteți un comentariu